- les bloggen nå - ny og bedre - mer innhold -

tirsdag, mars 13, 2007

Åh! Åh! Åh! Det går likar no

er virkelig alt til det bedre når man har stiftet familie?
Jeg synes selv at jeg har det bedre nå enn noen gang. Det er sant at å ha barn innebærer mye stress og mye av de tingene man gledet seg over tidligere er ikke like tilgjengelige lengre. Likevel har man det bedre, ganske enkelt fordi det å følge utviklingen til sitt eget barn er interessant, spennende, morsomt og utviklende. Men livet har fått andre rutiner. Heldigvis kan jeg fortsatt høre på musikk.
Den siste tiden har jeg oppdaget to nye artister/sanger (dette begrepet med "den siste tiden" betyr forresten nå noe sånt som de siste 3-4 måneder, tidligere ville det betydde de siste 2-3uker...) Bjørn Eidsvågs duett med Elvira Nikolaisen "Floden" og Mikas "Grace Kelly". Hvordan "fant" jeg disse?
De har begge opptrådt i "Skavland"

Rai Rai - Her blir det liv!
:D

-og god konsertuke med band jeg ikke kjenner til lengre til alle dere uten barn

2 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg har mer gått motsatt vei- flyttet hjem til foreldrene mine i steden for å få barn. Men effekten er den samme- får med meg Skavland...

Da jeg hentet mor og far på flyplassen sist mandag sa jeg: "se, der er han som var på Skavland på fredag!" De hadde ikke fått det med seg, de hadde vært ute på byen den dagen...

Carl Christian sa...

tøft, det betyr at det bedre seg! ...på litt sikt. :D