- les bloggen nå - ny og bedre - mer innhold -

mandag, august 21, 2006

posting og poster

Takk
Takk!
Takk!!
Det har vært en helt fantastisk uke!
Responsen jeg har fått her på sida siden jeg oppretta bloggen min for ca ei uke siden er helt overveldende!! Fabelaktig! Over 40 treff, og det helt uten å ha informert (bortsett fra Arne og de av dere som faktisk har lest det som står nederst, etter tlf.nr. og adresse, i mailene mine) om at jeg har fått blogg.
- Ja, dette er storveis! Storveis og fabelaktig – stort som en vei, og ellers litt som i en fabel.
Nå skulle man tro at dette har gitt meg mersmak, at jeg fra nå av kommer til å blogge masse. Om hint og dill. Men nei, så er ikke tilfelle. Det blir verken mange eller hyppige innlegg fra meg.
Hovedgrunnen til at jeg oppretta denne bloggen var å få en virkelig mulighet til delta i deres liv igjen, i alle dere andres virkelige liv. Alle dere med virkelige blogspotblogger, og virkelige meninger. Jeg er ikke kommet for å bli, jeg er kommet for å kommentere!
De av dere som er daglig innom, og har sett frem til hyppige, informative og morsomme poster, må jeg dessverre skuffe.
Jeg vil bare si: Vi kommenteres snart, på en blogg nær deg.
: )

3 kommentarer:

Kamfjord sa...

Når kommer hjemmesiden din da?

Carl Christian sa...

til uka!
:D

Anonym sa...

Aiaiai!

Litt skuffet over at jeg ikke får kose meg med dine meninger om alt og ingenting, men men..