- les bloggen nå - ny og bedre - mer innhold -

tirsdag, september 25, 2007

Ny matblogg "Bedre Mat"

Til mine to og en halv lesere:
Deter på tide med litt opprydning. Jeg har funnet ut at første skritt er å skille ut alt om mat på en egen blogg. Derfor har begynt på en ny blogg som jeg har kalt "Bedre Mat". Fra nå vil alle min blogginnlegg som handler om mat legges der. Men først må jeg finne en måte å eksportere de gamle matinnleggene fra denne bloggen. Så langt har jeg ikke funnet noen annen måte å gjøre det på enn manuelt vha klipp og lim....
Fargenvalget på den nye bloggen er ikke helt avgjort enda. Jeg tenkte at en grønn bloggside kunne passe for mat, men grønnfargene som var tilgjengelig på blogger var ikke helt sånn jeg hadde forestilt meg dem....
Vi får vente å se hva jeg gjør med det.
tips og synspunkter til navnevalg, fargervalg og eksportering/importering av innlegg mm tas i mot med takk.
Forhåpentligvis blir resultatet mindre coctailpreg på denne bloggen, og null cocktails på den andre bloggen. :D

Ingen kommentarer: