- les bloggen nå - ny og bedre - mer innhold -

tirsdag, juni 10, 2008

meme - litt om meg

Jeg har fått en utfordring. Jeg vet ikke helt om jeg liker sånt, men jeg velger å se på det som en form for honnør og anerkjennelse. Slikt er jeg jo takknemlig for, så jeg får ta utfordringen.

Saken er at Avil (hvor fant hun meg mon tro, trodde bloggen min bare hadde 3 lesere....) tagget meg med et meme. Det går ut på å svare på noen spørsmål og så gi dem videre til noen andre bloggere som du vil vite mer om. Legg gjerne igjen en beskjed hos dem om at de er tagget og be dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar.

1. Hva gjorde du for ti år siden?
Da var jeg singel, barnløs, budde i kollektiv på Setermoen (populært kalt befalsmessa) og så frem til å studere psykologi.

2. Hvilke fem ting står på "gjøre-lista" for i dag?

  • fysio
  • turisten
  • halv fem
  • pils
  • konsert

3. Snacks jeg liker

  • serranoskinke
  • parmaskinke
  • oliven
  • musserende
  • hveteøl
  • chablis
  • petit-fours
  • chianti
  • kastanjer
  • amarone
  • konfekt
  • gåselever
  • kamskjell
  • asparges
  • artisjokker
  • bacon-dadler
  • tapas
  • tacos
  • grillpølser
  • einerbakt kveite
  • små lammekoteletter
  • store lammekoteletter
  • pinnekjøtt

4. Ting jeg gjerne vi gjøre dersom jeg var milliardær

  • sløst i hytt og gevær, til jeg ble millionær
5. Steder jeg har bodd
  • hos mamma og pappa
  • på hytta
  • i brakke
  • i telt
  • i utlandet
  • i byen
  • på Voss
6. Disse vil jeg vite mer om
Eva (fordi hun vil få blogget litt igjen og trenger å komme igang)
Odd (fordi han blogger for lite og vi treffes for sjelden)
Benedikte (fordi blogg slettes ikke er ut)
Bjarne (fordi vi savner de lange innleggene og mat og alt mulig annet)
Erik (fordi han sannsynligvis liker slike utfordringer enda mindre enn meg! Muuuahhhahhahhahaha)

4 kommentarer:

Avil sa...

Sjå der! Det var mannen sin som ikkje rir prinsippene inn i solnedgangen!

Carl Christian sa...

nei, prinsipper har jo ingen verdi i seg selv....

Odd sa...

Det er besvart.

Erik Sandquist sa...

du kjenner meg godt ja